Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HEPU do Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10)

Turbosprężarka FA1 Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) FA1
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) AJUSA
Turbosprężarka DR!VE+ Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) DR!VE+
Turbosprężarka ELRING Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) ELRING
Turbosprężarka GK Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) GK
Turbosprężarka HEPU Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) HEPU
Turbosprężarka JP GROUP Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) JP GROUP
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) NISSENS
Turbosprężarka NRF Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) TOPRAN
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI sedan 150KM, 110kW, benzyna (2017.05 - 2018.10) VICTOR REINZ
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
AP8261
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
AP8261
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Napięcie [V]:  12
Dla numeru OE:  5G0 965 567
Dla numeru OE:  5G0 965 567 A
Dla numeru OE:  2Q0 965 567
Dla numeru OE:  5Q0 965 567
Wydatek [l/h]:  500
Do 100 dni na zwrot
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze