Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe GIRLING do Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie)

Tarcze hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Tarcze hamulcowe A.B.S. Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) A.B.S.
Tarcze hamulcowe ATE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) ATE
Tarcze hamulcowe BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) BLUE PRINT
Tarcze hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) BORG & BECK
Tarcze hamulcowe BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) BOSCH
Tarcze hamulcowe BREMBO Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) BREMBO
Tarcze hamulcowe COMLINE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) COMLINE
Tarcze hamulcowe DELPHI Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) DELPHI
Tarcze hamulcowe FERODO Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) FERODO
Tarcze hamulcowe FREMAX Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) FREMAX
Tarcze hamulcowe GIRLING Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) GIRLING
Tarcze hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) HELLA PAGID
Tarcze hamulcowe HELLA Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) HELLA
Tarcze hamulcowe IJS GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) IJS GROUP
Tarcze hamulcowe JURID Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) JURID
Tarcze hamulcowe KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) KAWE
Tarcze hamulcowe MAGNETI MARELLI Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Tarcze hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Tarcze hamulcowe METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) METZGER
Tarcze hamulcowe NPS Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) NPS
Tarcze hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) OPTIMAL
Tarcze hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) PROTECHNIC
Tarcze hamulcowe REMSA Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) REMSA
Tarcze hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) ROADHOUSE
Tarcze hamulcowe ROTINGER Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) ROTINGER
Tarcze hamulcowe SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) SWAG
Tarcze hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) TEXTAR
Tarcze hamulcowe TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) TRISCAN
Tarcze hamulcowe TRW Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) TRW
Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (991) 3.8 Carrera S coupe 400KM, 294kW, benzyna (2011.12 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
5.0 (2)
Kod produktu:
6068215
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
6068215
Typ tarczy hamulcowej:  Perforowany / wentylowany
Ilość otworów:  5
Średnica zewnętrzna [mm]:  340
Średnica otworu centrującego [mm]:  98
Wysokość [mm]:  69,5
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  34
Minimalna grubość [mm]:  32
Średnica otworu [mm]:  130
Rozmiar gwintu 1:  15.4
Rozmiar gwintu 2:  6.5
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy przetaczanie tarcz hamulcowych ma sens? W jakich przypadkach opłaca się przetaczać tarcze hamulcowe? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poniższym artykule.

czytaj więcej >
Tarcze hamulcowe lite, nitowane i pływające. Różnice tarcz w samochodach sportowych i standardowych

Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów

To, jakie części zamienne wybieracie, naprawdę ma znaczenie. Możecie wybrać dobrze i cieszyć się bezproblemową jazdą przez długi czas lub kierować się wyłącznie ceną i liczyć z konsekwencjami tego wyboru. Przykład tarcz hamulcowych do topowych modeli BMW pokazuje, jakiego typu mogą to być konsekwencje.

czytaj więcej >
Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >
Parametry tarcz hamulcowych: średnica, grubość, rozstaw śrub, mocowanie, osadzenie

Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?

Zakup tarcz hamulcowych najczęściej polega na określeniu, w jakim modelu auta mają zostać zamontowane oraz czy powinny to być tarcze pełne, wentylowane, nacinane czy jeszcze inne. Bardzo często zupełnie zapominamy o wszystkich parametrach technicznych tarcz. Czy słusznie? Co możemy z tych właśnie parametrów wywnioskować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze