Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe BENDIX do Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08)

Tarcze hamulcowe BENDIX Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08) BENDIX
Tarcze hamulcowe BORG & BECK Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08) BORG & BECK
Tarcze hamulcowe DELPHI Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08) DELPHI
Tarcze hamulcowe MINTEX Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08) MINTEX
Tarcze hamulcowe NK Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08) NK
Tarcze hamulcowe NPS Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08) NPS
Tarcze hamulcowe RAICAM Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08) RAICAM
Tarcze hamulcowe SBS Acura NSX 3.0 coupe 274KM, 201kW, benzyna (1990.01 - 1997.08) SBS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
5.0 (1)
Kod produktu:
520464
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
520464
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Średnica zewnętrzna [mm]:  282
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  21
Wysokość [mm]:  32
Średnica otworu centrującego [mm]:  64
Ilość otworów:  5
Do 100 dni na zwrot
BENDIX
5.0 (1)
Kod produktu:
520467
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
520467
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Średnica zewnętrzna [mm]:  282
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  28
Wysokość [mm]:  36
Ilość otworów:  5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Tarcze hamulcowe

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy przetaczanie tarcz hamulcowych ma sens? W jakich przypadkach opłaca się przetaczać tarcze hamulcowe? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poniższym artykule.

czytaj więcej >
Tarcze hamulcowe lite, nitowane i pływające. Różnice tarcz w samochodach sportowych i standardowych

Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów

To, jakie części zamienne wybieracie, naprawdę ma znaczenie. Możecie wybrać dobrze i cieszyć się bezproblemową jazdą przez długi czas lub kierować się wyłącznie ceną i liczyć z konsekwencjami tego wyboru. Przykład tarcz hamulcowych do topowych modeli BMW pokazuje, jakiego typu mogą to być konsekwencje.

czytaj więcej >
Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >
Parametry tarcz hamulcowych: średnica, grubość, rozstaw śrub, mocowanie, osadzenie

Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?

Zakup tarcz hamulcowych najczęściej polega na określeniu, w jakim modelu auta mają zostać zamontowane oraz czy powinny to być tarcze pełne, wentylowane, nacinane czy jeszcze inne. Bardzo często zupełnie zapominamy o wszystkich parametrach technicznych tarcz. Czy słusznie? Co możemy z tych właśnie parametrów wywnioskować?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze