Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE do Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03)

Silnik ELRING Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ELRING
Silnik FA1 Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FA1
Silnik VICTOR REINZ Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) VICTOR REINZ
Silnik GATES Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GATES
Silnik CORTECO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) CORTECO
Silnik AE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) AE
Silnik AJUSA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) BGA
Silnik CHAMPION Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) COMLINE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) DT SPARE PARTS
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ET ENGINETEAM
Silnik FAST Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FLENNOR
Silnik GLASER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GOETZE
Silnik HART Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HUTCHINSON
Silnik INA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) JP GROUP
Silnik KING Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) LUCAS
Silnik MAHLE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MAHLE
Silnik METALCAUCHO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) NPS
Silnik NTY Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) NTY
Silnik PAYEN Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SEIM
Silnik SKF Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SKF
Silnik TRICLO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) TRISCAN
Producent:GOETZE

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-324505-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-324505-00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  2,5
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,7
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  7
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31-025367-10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
31-025367-10
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-026145-10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
30-026145-10
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,63
Ilość wycięć/otworów:  3
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-026144-10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
30-026144-10
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,53
Ilość wycięć/otworów:  2
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
340,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-53004B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
22-53004B
Długość [mm]:  97,50
Wymiar gwintu:  M11
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Ilość:  7
Ilość:  8
Wersja żruby/nakrętki:  Bez podkładki okrągłej
Długość 2 [mm]:  107,50
Skok gwintu 1 [mm]:  1,50
Długość 3 [mm]:  120,00
Do 100 dni na zwrot
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31-025359-10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
31-025359-10
Do 100 dni na zwrot
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31-022304-10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
31-022304-10
Do 100 dni na zwrot
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-024586-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-024586-00
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze