Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03)

Silnik ELRING Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ELRING
Silnik FA1 Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FA1
Silnik VICTOR REINZ Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) VICTOR REINZ
Silnik GATES Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GATES
Silnik CORTECO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) CORTECO
Silnik AE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) AE
Silnik AJUSA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) BGA
Silnik CHAMPION Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) COMLINE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) DT SPARE PARTS
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) ET ENGINETEAM
Silnik FAST Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) FLENNOR
Silnik GLASER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) GOETZE
Silnik HART Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) HUTCHINSON
Silnik INA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) JP GROUP
Silnik KING Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) LUCAS
Silnik MAHLE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MAHLE
Silnik METALCAUCHO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) NPS
Silnik NTY Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) NTY
Silnik PAYEN Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SEIM
Silnik SKF Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) SKF
Silnik TRICLO Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot J7 Autobus 2.3 D Autobus 67KM, 49kW, olej napędowy (1977.07 - 1980.03) TRISCAN
Producent:AE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG92179
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG92179
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  55,50
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,53
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,06
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V90351
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V90351
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  116,20
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Średnica zaworu [mm]:  33,50
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,50
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze