Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12)

Silnik ELRING Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) ELRING
Silnik BOSCH Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BOSCH
Silnik KAMOKA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) KAMOKA
Silnik FA1 Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FA1
Silnik VAICO Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) VAICO
Silnik AJUSA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AJUSA
Silnik ERA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) ERA
Silnik GATES Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) GATES
Silnik MAXGEAR Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) MOTUL
Silnik AMC FILTER Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AUTLOG
Silnik BLIC Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BLIC
Silnik BLUE PRINT Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BLUE PRINT
Silnik BTA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BTA
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) EUROREPAR
Silnik FAST Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) GLASER
Silnik KAVO PARTS Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) KAVO PARTS
Silnik NTY Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) NTY
Silnik PAYEN Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) PIERBURG
Silnik SWAG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) SWAG
Silnik VICTOR REINZ Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) VICTOR REINZ
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
176363
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
176363
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Rozmiar klucza:  22
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  400
Ciężar [kg]:  0,094
Dla numeru OE:  CA09-18-861
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze