Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AUTLOG do Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12)

Silnik ELRING Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) ELRING
Silnik BOSCH Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BOSCH
Silnik KAMOKA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) KAMOKA
Silnik FA1 Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FA1
Silnik VAICO Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) VAICO
Silnik AJUSA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AJUSA
Silnik ERA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) ERA
Silnik GATES Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) GATES
Silnik MAXGEAR Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) MOTUL
Silnik AMC FILTER Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) AUTLOG
Silnik BLIC Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BLIC
Silnik BLUE PRINT Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BLUE PRINT
Silnik BTA Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) BTA
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) EUROREPAR
Silnik FAST Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) GLASER
Silnik KAVO PARTS Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) KAVO PARTS
Silnik NTY Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) NTY
Silnik PAYEN Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) PIERBURG
Silnik SWAG Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) SWAG
Silnik VICTOR REINZ Ford Usa EXPLORER (U251) 4.0 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.05 - 2010.12) VICTOR REINZ
Producent:AUTLOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTLOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AS2201
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTLOG
Kod:
AS2201
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Sonda planarna
Ciężar [kg]:  0,145
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Kształt D
Długość [mm]:  1400
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze