Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy NK do Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11)

Regulacja dynamiki jazdy HELLA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) NK
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 Le Mans liftback 94KM, 69kW, benzyna (1991.09 - 1994.11) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
393731
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
393731
Szerokość [mm]:  24,5
Ilość zębów obręczy ABS:  48
Średnica wewnętrzna [mm]:  54,1
Ciężar netto [kg]:  0,19
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze