Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S40 II (544) 2.4 CDI sedan 163KM, 120kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.12) TRISCAN
Producent:LENCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
EPR5025
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
EPR5025
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze