Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 850 Kombi (855) 2.3 T5-R Kombi 250KM, 184kW, benzyna (1995.08 - 1996.12) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0148
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0148
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG
Cisnienie [bar]:  85
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  140
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
VO9011
niedostępny
Kaucja: 641,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
VO9011
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość 1 [mm]:  1120
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Do 100 dni na zwrot
700,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 641,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze