Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) VIKA
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714521844
dostępny
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714521844
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Długość [mm]:  1217
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  154
Ciężar netto [kg]:  5,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1726,00 zł
1046,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714521844R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714521844R
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Długość [mm]:  1217
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  154
Ciężar netto [kg]:  6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze