Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 sedan 160KM, 118kW, benzyna (1985.11 - 1993.12) VAICO
Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
36-2114
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2114
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Średnica koła pasowego [mm]:  145
Dolot - sr. [mm]:  16
Wylot - sr. [mm]:  16
Rozstaw srub mocujących:  80
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze