Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORG & BECK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) BORG & BECK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo sedan 150KM, 110kW, benzyna (1986.01 - 1988.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
36-2113
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2113
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Do rolki paska napędowego
Średnica koła pasowego [mm]:  145
Rozstaw srub mocujących:  90
Dolot - sr. [mm]:  9
Wylot - sr. [mm]:  16
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze