Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 XWD sedan 280KM, 206kW, benzyna (2008.05 - 2011.12) VAICO
Producent:ERA BENELUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SP85351
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP85351
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1464,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze