Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo kabriolet 205KM, 151kW, benzyna (1999.10 - 2003.08) URW
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0451
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0451
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  125
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
SA9006
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SA9006
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAG
Dolot - sr. [mm]:  16
Wylot - sr. [mm]:  16
Długość 1 [mm]:  860
Do 100 dni na zwrot
659,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze