Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VAICO
Producent:BOSCH

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 000 084
niedostępny
Kaucja: 563,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 084
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  106
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
544,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 563,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S00 000 114
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 114
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  106
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
555,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 000 085
niedostępny
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 085
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  106
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
675,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S00 000 115
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 115
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  106
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
1053,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 900 013
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 900 013
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z manszetami układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
1426,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S00 910 083
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 910 083
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez oleju
Do 100 dni na zwrot
4301,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze