Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.0 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2006.08 - obecnie) VAICO
Producent:LAUBER

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.4293
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.4293
Jednostka:
szt
Profil piasty:  3 Armed
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  120
Rozmiar gwintu 1:  M16
Rozmiar gwintu 2:  1,5
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
414,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.1458
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1458
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozstaw srub mocujących:  80
Cisnienie [bar]:  110
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
442,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.1228
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1228
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Liczba rowków:  6
Cisnienie [bar]:  100
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika wyrównawczego
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
445,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.1466
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.1466
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  SMI
Technika połączeń:  klin
Długość całkowita [mm]:  1155
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  100
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
1881,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.4300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.4300
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez adaptera
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Rozmiar gwintu 1:  M16
Cisnienie [bar]:  95
Ilość żeber:  7
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Rozmiar gwintu 2:  1,5
Do 100 dni na zwrot
360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.1457
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1457
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  106
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
781,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.1466U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.1466U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze