Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MASTER III Skrzynia (FV) 2.3 dCi 110 FWD (FV0R, FV0W) Skrzynia 110KM, 81kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) TRW
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 001 712
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 001 712
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  120
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1:  M 16 x 1,5
Średnica otworu [mm]:  63
Liczba otworów do mocowania:  3
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
1039,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 001 549
dostępny
Kaucja: 384,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 549
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  120
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1:  M 16 x 1,5
Średnica otworu [mm]:  63
Liczba otworów do mocowania:  3
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Do 100 dni na zwrot
1093,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 384,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 910 084
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 910 084
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z olejem
Do 100 dni na zwrot
3173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 910 071
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 910 071
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez oleju
Do 100 dni na zwrot
3241,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze