Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Porsche 944 kabriolet 2.5 Turbo kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1990.11 - 1991.07) URW
Producent:BOSCH

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 272
niedostępny
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 272
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  110
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
978,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 302
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 302
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  110
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
1005,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 812
niedostępny
Kaucja: 2165,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 812
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
4366,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2165,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 842
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 842
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
5136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 002 000
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 002 000
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 001 832
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 832
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze