Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2012.04 - 2014.10) TRW
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520994
dostępny
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520994
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  1122
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  72
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
1081,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520994R
niedostępny
Kaucja: 894,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520994R
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  1122
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  72
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
1183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 894,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze