Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 63KM, 46kW, olej napędowy (1984.01 - 1988.02) VAICO
Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA639L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA639L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj koprusu:  Obudowa zintegrowana
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA900L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA900L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj koprusu:  Obudowa 2-częściowa
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA255L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA255L
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA236L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA236L
Tryb pracy:  Manualny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA502L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA502L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze