Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) SUV 277KM, 204kW, benzyna (2007.01 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) SUV 277KM, 204kW, benzyna (2007.01 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) SUV 277KM, 204kW, benzyna (2007.01 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) SUV 277KM, 204kW, benzyna (2007.01 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) SUV 277KM, 204kW, benzyna (2007.01 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) SUV 277KM, 204kW, benzyna (2007.01 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) SUV 277KM, 204kW, benzyna (2007.01 - obecnie) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) SUV 277KM, 204kW, benzyna (2007.01 - obecnie) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MZAB-118
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
MZAB-118
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,088
Długożć opakowania [cm]:  3,8
Szerokość opakowania [cm]:  3,5
Wysokość opakowania [cm]:  3,5
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze