Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.6 i 16V Kombi 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) VAICO
Producent:DRI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
715520230
niedostępny
Kaucja: 418,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715520230
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  142
Liczba rowków:  6
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
497,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 418,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520139
niedostępny
Kaucja: 536,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520139
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  6,6
Do 100 dni na zwrot
744,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 536,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520141
niedostępny
Kaucja: 536,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520141
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Wuelfrath
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  7,8
Do 100 dni na zwrot
896,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 536,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520141R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520141R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Wuelfrath
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  6,5
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0)
Kod produktu:
711520139R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711520139R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze