Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.4 Kombi 75KM, 55kW, benzyna (1995.01 - 1999.02) VAICO
Producent:LENCO

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SP3060
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3060
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1319L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1319L
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA250L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA250L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA302L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA302L
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA634L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA634L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  Wülfrath
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1385L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1385L
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA359L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA359L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Ograniczenia producenta:  TRW
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Specyfikacje asortymentowa:  Wcisnięty
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze