Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SIDAT Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) SIDAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford C-MAX (DM2) 2.0 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2008.02 - 2010.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LENCO

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1102L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1102L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA130L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA130L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Układ kierowniczy:  Bez mocowania czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA145L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA145L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z mocowaniem czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Średnica koła [cale]:  1718
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA135L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA135L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Z mocowaniem czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Średnica koła do [cal]:  16
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1015L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1015L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Rozmiar felgi [cal]:  17
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1016L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1016L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez mocowania czujnika kąta skrętu koła kierownicy
Rozmiar felgi [cal]:  17
Rozmiar felgi [cal]:  18
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1103L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1103L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1122L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1122L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
EPR5065
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
EPR5065
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Specyfikacja:  3 plugs
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
EPR5071
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
EPR5071
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Specyfikacja:  2 plugs
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze