Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford C-MAX (DM2) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2007.04 - 2010.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
1545103200
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1545103200
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  100
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  105
Do 100 dni na zwrot
725,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze