Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Dodge STRATUS 2.0 16V sedan 133KM, 98kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) VAICO
Producent:LENCO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA292L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA292L
Tryb pracy:  Manualny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA680L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA680L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Technika połączeń:  1 SENSOR
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA692L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA692L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem
Technika połączeń:  2 SENSORS
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA284L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA284L
Tryb pracy:  Manualny
Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
Kształt:  Element w kształcie T
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze