Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) BREMBO
Pompa hamulcowa FERODO Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) LPR
Pompa hamulcowa NK Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Saab 9-5 (YS3E) 2.3 Turbo sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2009.12) TRW
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0)
Kod produktu:
824113
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
824113
Średnica [mm]:  25,4
Ciężar netto [kg]:  1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze