Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) METELLI
Pompa hamulcowa MEYLE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Porsche 911 (996) 3.4 Carrera coupe 320KM, 235kW, benzyna (2001.05 - 2004.08) TRW
Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-260
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-260
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze