Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JURID Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) METZGER
Pompa hamulcowa NIPPARTS Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) NPS
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) TRW
Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80218
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80218
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  10x1 2off
Do 100 dni na zwrot
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
0 (0)
Kod produktu:
LM80586
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80586
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Ograniczenia producenta:  TOKICO
Średnica 1 [mm]:  22
Średnica tłoka 1 [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
175,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze