Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA PAGID do Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JURID Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) METZGER
Pompa hamulcowa NIPPARTS Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) NPS
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Nissan MICRA C+C III (K12) 1.6 160 SR kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (2005.08 - obecnie) TRW
Producent:HELLA PAGID

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0)
Kod produktu:
8AM 355 503-271
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 503-271
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Gwintowana złączka:  M10 x 1 (x2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
526,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA PAGID
0 (0)
Kod produktu:
8AM 355 503-351
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 503-351
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Gwintowana złączka:  M12 x 1 (x2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Techniczny numer informacyjny:  AM0335
Do 100 dni na zwrot
633,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze