Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JAPANPARTS do Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10)

Pompa hamulcowa FRENKIT Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) ASHIKA
Pompa hamulcowa DJ PARTS Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) DJ PARTS
Pompa hamulcowa GIRLING Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) NIPPARTS
Pompa hamulcowa TRW Mazda 626 V Station Wagon (GW) 2.0 H.P. (GWEW) Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1998.02 - 2002.10) TRW
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PF-339
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
PF-339
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  34
Gwint wewnętrzny [mm]:  9
Ilość otworów gwintowanych:  3
Do 100 dni na zwrot
285,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze