Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07)

Pompa hamulcowa ABE Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) ABE
Pompa hamulcowa BREMBO Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DT Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) DT
Pompa hamulcowa FAST Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) FERODO
Pompa hamulcowa JURID Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAL? Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) MAL?
Pompa hamulcowa METELLI Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) SAMKO
Pompa hamulcowa VEMA Iveco DAILY III Skrzynia 50 C 13 Skrzynia 125KM, 92kW, olej napędowy (1999.05 - 2007.07) VEMA
Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0)
Kod produktu:
132545J
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
132545J
Średnica [mm]:  25
Materiał:  Żeliwo
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1043
Długożć opakowania [cm]:  26
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze