Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) ABE
Pompa hamulcowa BREMBO Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) DELPHI
Pompa hamulcowa GIRLING Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) HART
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford TRANSIT Skrzynia (T_ _) 1.6 Skrzynia 84KM, 62kW, benzyna (1985.10 - 1987.07) TRW
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1539
dostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1539
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze