Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ABE do Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT VI (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (1995.01 - 1995.08) TRW
Producent:ABE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0)
Kod produktu:
C9G033ABE
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9G033ABE
Otwór o śr[mm]:  23,81
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
ABE
0 (0)
Kod produktu:
C9G032ABE
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9G032ABE
Otwór o śr[mm]:  23,81
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze