Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Ford ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.12 - 1990.07) VALEO
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 204 123 473
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 123 473
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,22
Do 100 dni na zwrot
341,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 480 057
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 057
Średnica tłoka [mm]:  22,22
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 986 480 058
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 058
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
0 204 123 086
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 204 123 086
Średnica tłoka [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze