Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy IPARTS do Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12)

Płyn chłodniczy IPARTS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) IPARTS
Płyn chłodniczy K2 Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) K2
Płyn chłodniczy MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MAXGEAR
Płyn chłodniczy BORYGO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) BORYGO
Płyn chłodniczy MOJE AUTO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MOJE AUTO
Płyn chłodniczy MOTUL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MOTUL
Płyn chłodniczy PRESTONE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) PRESTONE
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy VALEO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VALEO
Płyn chłodniczy TOTAL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) TOTAL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy HEPU Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HEPU
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VOLKSWAGEN
Płyn chłodniczy WERTTEILE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) WERTTEILE
Płyn chłodniczy AISIN Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) AISIN
Płyn chłodniczy AMTRA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) AMTRA
Płyn chłodniczy ATAS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ATAS
Płyn chłodniczy CASTROL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) CASTROL
Płyn chłodniczy ELF Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ELF
Płyn chłodniczy EUROL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FUCHS
Płyn chłodniczy G4 Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) G4
Płyn chłodniczy GM Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) GM
Płyn chłodniczy GULF Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) GULF
Płyn chłodniczy MEYLE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MEYLE
Płyn chłodniczy MOBIL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MOBIL
Płyn chłodniczy OEM Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) OEM
Płyn chłodniczy ORGANIKA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ORGANIKA
Płyn chłodniczy ORLEN Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ORLEN
Płyn chłodniczy PARAFLU Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) PARAFLU
Płyn chłodniczy PETRYGO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) PETRYGO
Płyn chłodniczy SHELL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SHELL
Płyn chłodniczy SPECOL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SPECOL
Płyn chłodniczy TEXACO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) TEXACO
Płyn chłodniczy VACARO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VACARO
Płyn chłodniczy VAICO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VAICO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VALVOLINE
Producent:IPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PLYN1G12PLUS
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PLYN1G12PLUS
Jednostka:
usł
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
PLYN5G12PLUS
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PLYN5G12PLUS
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja:  ASTM D3306
Specyfikacja:  ASTM D4656
Specyfikacja:  ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju:  BS 6580
Zalecenie producenta oleju:  Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju:  DAF 74002
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju:  GM 6277M
Specyfikacja:  JASO M325
Zalecenie producenta oleju:  John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju:  Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju:  Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju:  MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju:  MB 326.3
Zalecenie producenta oleju:  MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju:  Renault Type D
Specyfikacja:  SAE J1034
Zalecenie producenta oleju:  STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju:  VW TL-774 F (G12+)
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze