Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MEYLE do Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie)

Piasta koła SKF Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) SKF
Piasta koła FAG Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła MEYLE Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MAXGEAR Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła NTY Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) NTY
Piasta koła SNR Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) SNR
Piasta koła A.B.S. Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła ASHIKA Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła CIFAM Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DOKUJI Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) DOKUJI
Piasta koła DRIVE + Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) DRIVE +
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) JAPKO
Piasta koła JP GROUP Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła KAMOKA Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) KAMOKA
Piasta koła KAWE Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAPCO Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) METELLI
Piasta koła MOOG Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) NK
Piasta koła NPS Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) NPS
Piasta koła NSK Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) NSK
Piasta koła OEM Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) QFIX
Piasta koła RUVILLE Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SWAG Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) SWAG
Piasta koła TOPRAN Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MEYLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (5)
Kod produktu:
36-14 750 0004
dostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
36-14 750 0004
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem mocującym koła
Średnica zewnętrzna [mm]:  148
Średnica otworu [mm]:  114,3
Felga - ilosć śrub:  5
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEYLE
5.0 (5)
Kod produktu:
36-14 652 0003
dostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
36-14 652 0003
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze sworzniem mocującym koła
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Średnica otworu [mm]:  114,3
Felga - ilosć śrub:  5
Rodzaj mocowania:  Mocowanie 4-punktowe
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze