Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła AISIN do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10)

Piasta koła AISIN Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) AISIN
Piasta koła BORG & BECK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) BORG & BECK
Piasta koła DYS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) DYS
Piasta koła FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) FEBEST
Piasta koła MAPCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) METZGER
Piasta koła MOOG Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) MOOG
Piasta koła OEM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) OEM
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.6 4WD samochód terenowy zamknięty 103KM, 76kW, benzyna (1991.03 - 1997.10) QUINTON HAZELL
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FHM-003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
FHM-003
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica otworu [mm]:  88
Ilość zębów:  28
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  31,326
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  28,786
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  31.326
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  28.786
Do 100 dni na zwrot
382,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze