Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12)

Piasta koła BORG & BECK Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) COMLINE
Piasta koła DAYCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DAYCO
Piasta koła DYS Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DYS
Piasta koła FAST Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) FAST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła KAMOKA Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KAMOKA
Piasta koła MAPCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MOOG
Piasta koła NTY Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) OPTIMAL
Piasta koła SNR Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SNR
Piasta koła SWAG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
12370
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
12370
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  117,0
Grubość [mm]:  64,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  117,0
Średnica otworu [mm]:  98
Ilość otworów:  4
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]:  1,5
Dla numeru OE:  7603485
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze