Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04)

Piasta koła FAG Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) FAG
Piasta koła METZGER Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) METZGER
Piasta koła VEMO Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) VEMO
Piasta koła SKF Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) SKF
Piasta koła KAMOKA Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) KAMOKA
Piasta koła A.B.S. Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) A.B.S.
Piasta koła AUTLOG Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) AUTLOG
Piasta koła CIFAM Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) CIFAM
Piasta koła COMLINE Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) COMLINE
Piasta koła DENCKERMANN Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) DENCKERMANN
Piasta koła DRIVE + Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) DRIVE +
Piasta koła DYS Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) DYS
Piasta koła EUROREPAR Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) GSP
Piasta koła IJS GROUP Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) IPD
Piasta koła JPN Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) JPN
Piasta koła MASTER-SPORT Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) MASTER-SPORT
Piasta koła MAXGEAR Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) METELLI
Piasta koła MOOG Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) RUVILLE
Piasta koła SIDAT Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) SIDAT
Piasta koła SNR Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) SNR
Piasta koła SWAG Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) SWAG
Piasta koła VAICO Bmw 3 coupe (E92) 325 i xDrive coupe 211KM, 155kW, benzyna (2010.03 - 2013.04) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
32806
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32806
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,724
Dla numeru OE:  33 41 6 760 058
Grubość [mm]:  67,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  145,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  45,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12 x 1,5
Ilość zębów:  30
Ilość otworów:  6
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Do 100 dni na zwrot
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Tanie piasty koła w iParts.pl!

Piasta koła

Piasta koła w samochodzie to jeden z podstawowych elementów konstrukcji koła. Bez piasty żadne auto nie ruszy nawet z miejsca, ponieważ to ona łączy koło z całą konstrukcją pojazdu. Jakiekolwiek uszkodzenie lub awaria piasty może okazać się bardzo niebezpieczna, dlatego też dbanie o odpowiedni stan techniczny tego ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze