Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie)

Łożysko koła FEBI BILSTEIN Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła BENDIX Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BTA Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) BTA
Łożysko koła FEBEST Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GSP Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) HART
Łożysko koła JPN Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) JPN
Łożysko koła METZGER Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) METZGER
Łożysko koła NTY Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła SWAG Dodge DURANGO (WD) 3.6 AWD SUV 294KM, 216kW, benzyna (2011.01 - obecnie) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
174766
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
174766
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  51,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  51,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  96,0
Materiał uszczelnienia wargowego:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Ciężar [kg]:  1,399
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9)
Kod produktu:
174753
dostępny
5.0 (9)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
174753
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  63,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  35,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  164,0
Średnica otworu [mm]:  126
Materiał uszczelnienia wargowego:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  5,554
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot
379,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Tanie łożyska koła w iParts.pl

Łożysko koła

Pierwsze łożyska zostały opracowane pod koniec XIX wieku. Dziś łożysko koła wykorzystywane jest nie tylko w motoryzacji, ale również w różnych pojazdach innego typu. To głównie dzięki niemu koła w samochodzie mogą się swobodnie obracać na nieruchomych osiach zawieszenia. Jazda ze ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze