Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe ICER do Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01)

Klocki hamulcowe A.B.S. Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO RACING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ICER
Klocki hamulcowe JURID Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) NK
Klocki hamulcowe REMSA Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TOMEX
Klocki hamulcowe TRISCAN Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ICER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ICER
5.0 (1)
Kod produktu:
180284
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ICER
Kod:
180284
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  84,3
Wysokość [mm]:  56,5
Grubość [mm]:  15
Jakosć:  300
Ciężar [kg]:  0,95
Rodzaj osi:  Front
Techniczny numer informacyjny:  180284
System hamulcowy:  Ate - Teves
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze