Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BOSCH do Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08)

Klocki hamulcowe A.B.S. Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) ICER
Klocki hamulcowe JURID Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) NK
Klocki hamulcowe REMSA Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Wartburg 353 1.0 (353 W 000) sedan 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1988.08) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 465 610
niedostępny
4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 465 610
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  Lucas-Girling
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze