Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MAPCO do Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02)

Klocki hamulcowe A.B.S. Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ABE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ICER
Klocki hamulcowe JURID Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MINTEX Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) NK
Klocki hamulcowe REMSA Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Wartburg 353 1.0 sedan 50KM, 37kW, benzyna (1969.04 - 1975.02) TRW
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
6304
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
6304
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  ATE
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  14,5
Szerokość [mm]:  84,8
Wysokość [mm]:  58
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze