Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe DELPHI do Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12)

Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BREMBO
Klocki hamulcowe COMLINE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ICER
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) KAWE
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUARO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) QUARO
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DELPHI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
4.9 (42)
Kod produktu:
LP1996
dostępny
4.9 (42)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LP1996
Jednostka:
KPL
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R - 02A0841/105
System hamulcowy:  Brembo
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Długość [mm]:  125
Materiał wykładziny ciernej:  Low-Metallic
Wysokość [mm]:  90
Szerokość 1 [mm]:  125
Szerokość 2 [mm]:  125
Wysokość 1 [mm]:  90
Wysokość 2 [mm]:  90
Do 100 dni na zwrot
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
4.9 (42)
Kod produktu:
LP2056
niedostępny
4.9 (42)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LP2056
Jednostka:
KPL
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R - 02A0841/437
System hamulcowy:  Brembo
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Długość [mm]:  140
Materiał wykładziny ciernej:  Low-Metallic
Wysokość [mm]:  89
Szerokość 1 [mm]:  140
Grubość 1 [mm]:  17
Wysokość 1 [mm]:  89
Wysokość 2 [mm]:  89
Grubość 2 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
152,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
4.9 (42)
Kod produktu:
LP2696
niedostępny
4.9 (42)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LP2696
Jednostka:
KPL
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R - 02A0841/253
Numer WVA:  24454 24154
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Długość [mm]:  131
Materiał wykładziny ciernej:  Low-Metallic
Wysokość [mm]:  76
Szerokość 1 [mm]:  131
Szerokość 2 [mm]:  131
Wysokość 1 [mm]:  76
Wysokość 2 [mm]:  76
Grubość 1 [mm]:  16
Grubość 2 [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
185,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze