Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BREMBO do Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie)

Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe BREMBO Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TRW Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe CIFAM Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DJ PARTS Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) DJ PARTS
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUARO Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VALEO Mercedes-benz SL (R231) 63 AMG (231.474) kabriolet 564KM, 415kW, benzyna (2012.01 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BREMBO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
4.8 (97)
Kod produktu:
P 50 132
dostępny
4.8 (97)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 50 132
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Szerokość [mm]:  146
System hamulcowy:  TRW
Wysokość 1 [mm]:  59
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Wysokość 2 [mm]:  68
Numer WVA:  25163
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:  25164
Do 100 dni na zwrot
278,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
4.8 (97)
Kod produktu:
P 50 130
dostępny
4.8 (97)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 50 130
Jednostka:
szt
Numer WVA:  25164
Wysokość 2 [mm]:  68
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Szerokość [mm]:  146
System hamulcowy:  TRW
Wysokość 1 [mm]:  58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Numer WVA:  25163
Do 100 dni na zwrot
386,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BREMBO
4.8 (97)
Kod produktu:
P 50 142
dostępny
4.8 (97)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
P 50 142
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  17
Numer WVA:  24681
Szerokość [mm]:  189
Wysokość [mm]:  93
System hamulcowy:  Brembo
Do 100 dni na zwrot
402,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Jak wymienić klocki hamulcowe?

Jak wymienić klocki hamulcowe?

Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze