Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe METZGER do Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10)

Klocki hamulcowe MAXGEAR Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) MAXGEAR
Klocki hamulcowe DELPHI Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) DELPHI
Klocki hamulcowe TEXTAR Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe A.B.S. Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) A.B.S.
Klocki hamulcowe AISIN Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) CIFAM
Klocki hamulcowe DR!VE+ Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) DR!VE+
Klocki hamulcowe FERODO RACING Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe METELLI Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) SAMKO
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Ferrari DINO GT (206/246) 246 coupe 195KM, 143kW, benzyna (1969.10 - 1973.10) ZIMMERMANN
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1170222
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
1170222
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  76,5
Wysokość [mm]:  70
Grubość [mm]:  15
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Spełnia wymagania Normy ECE:  R90
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2023?

Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych u mechanika w 2023? Gdzie jest najtaniej, a gdzie najdrożej?

Klocki hamulcowe są jednymi z najczęściej wymienianych elementów eksploatacyjnych każdego samochodu wyposażonego w tarczowy układ hamulcowy. Ich wymianę każdy z nas może próbować przeprowadzić samodzielnie lub zlecić ją mechanikowi. Ile to kosztuje? Ile zapłacimy za wymianę klocków hamulcowych w warsztacie w 2023 roku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze