Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe METZGER do Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06)

Klocki hamulcowe A.B.S. Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) A.B.S.
Klocki hamulcowe BENDIX Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) CHAMPION
Klocki hamulcowe FERODO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FTE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) ICER
Klocki hamulcowe JURID Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) SAMKO
Klocki hamulcowe TEXTAR Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Ferrari 512 BB 4.9 coupe 340KM, 250kW, benzyna (1976.08 - 1981.06) TRW
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1170693
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
1170693
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  89,6
Wysokość [mm]:  70,5
Grubość [mm]:  15,0
System hamulcowy:  ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych

Wybieramy klocki hamulcowe do aut elektrycznych i hybrydowych. Co warto polecić właścicielom tych samochodów?

Wybór klocków hamulcowych do zwykłych aut z silnikami spalinowymi nie zawsze jest łatwy, a co dopiero w przypadku klocków hamulcowych do samochodów hybrydowych lub elektryków. A przecież czasem trzeba jakieś wybrać. Jak to zrobić? Na jakie klocki do hybryd i aut elektrycznych warto się zdecydować?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze