Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO do Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) WALKER
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AKRON-MALÒ Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) AKRON-MALÒ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BORG & BECK Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) BORG & BECK
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Ford MONDEO IV (BA7) 2.2 TDCi liftback 200KM, 147kW, olej napędowy (2010.07 - 2015.01) OYODO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OYODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OYODO
0 (0)
Kod produktu:
20N0018-OYO
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OYODO
Kod:
20N0018-OYO
Jednostka:
szt
Norma emisji spalin:  Euro 5
Nie dla normy czystożci spalin:  Euro 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Długość [mm]:  1000
Do 100 dni na zwrot
1974,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Filtry DPF/FAP

Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Systemy filtrów cząstek stałych tj. DPF czy FAP zostały stworzone w dobie ekologicznych rozwiązań, by jak najlepiej dbać o środowisko i spełnić europejskie normy względem emisji spalin. Cel został osiągnięty. Niestety, filtry cząstek stałych stały się także dużym problemem kierowców, którzy kupili samochód wyposażony w silnik diesla. ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze